Producenci

Telefon:

+48 889 420 090

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. E-mail ze zgłoszeniem reklamacji 
Napisz mail na adres reklamacje@complexhoreca.pl z opisem usterki lub powodem reklamacji. Jeśli jest to uszkodzenie dołącz zdjęcia dokumentujące ten fakt załącz również skan lub zdjęcie paragonu/faktury.
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu zakupu.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres otrzymany w mailu w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, jako Klient masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

COMPLEX HoReCa Aleksandra Pleskaczewicz
Główna 67

58-312 Chwaliszów

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.

W świetle obowiązującego prawa Kontrahent nie ma prawa zwrotu!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl